شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
نیک جو

حوزه/یادواره ۷۰ شهید جامعه اطلاعاتی استان ایلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات و جمعی از مسئولان و خانواده‌های معزز شهدا برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان ایلام با حضور حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات، مسئولان کشوری و استانی و جمعی از خانواده‌های معزز شهدا برگزار شد.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در این مراسم با اشاره به تقدیم بیش از سه هزار شهید از استان ایلام به آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، گفت: استان ایلام قدمگاه بیش از ۶ هزار شهید دوران هشت سال دفاع مقدس است که خون پاک خود را برای دفاع از مرزهای اعتقادی و سرزمینی ایران اسلامی فدا کردند و امروز روح آنها بر این محفل و رفتار و اعمال همه ما نظاره‌گر هستند.

سید مجید میراحمدی با تأکید بر زنده بودن شهدا، افزود: شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس آیات روشنی از حقیقت و راه روشن آنان، نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارزش‌های آنان و دفاع مقدس، در واقع پاسداشت راه و مسیر روشن شهداست که خون خود را در آن راه نثار نظام و انقلاب اسلامی کردند و امروز وظیفه همه ما ادامه و قدم گذاشتن در مسیر این شهدای عزیز است.

معاون وزیر کشور همچنین به موضوع نگاه تبیینی رهبر معظم انقلاب اسلامی به دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در این نگاه باید به چرایی دفاع مقدس، تهاجم دشمن به نظام نوپای انقلاب اسلامی و دستاوردهای دفاع مقدس توجه داشته باشیم و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha